۱۳۹۳ آذر ۵, چهارشنبه

سه شنبه های اعتراضی مقابل سفارت ننگین جمهوری اسلامی ایران-استکهلم روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان 25.نوامبر2014


به مناسبت 25 نوامبر ، روز جهانی منع خشونت علیه زنان برآن شدیم تا دگر بار یاد آورباشیم از دردهای نهفته و زخم های برجای مانده بر جسم و روح زنان ، از حصارهای خشونت و شکنجه و تحقیر ، از قتل های ناموسی و ترک تحصیل اجباری ، ازدواج های زودهنگام و اجباری دختران ، سوءاستفاده ها و آزارهای جنسی و نابرابریهای اقتصادی و اجتماعی و سیاسی.
متاسفانه باز هم باید یاد آور باشیم از زنان آزاده ایرانی و پرچمداران و طلایه داران رهایی که بیش از 3 دهه است در این رژیم زن ستیز ولایت فقیه نهایت خشم و خشونت را با گوشت و پوست و استخوان خود در خیابان ها ، دانشگاهها ، در زندانها و بیدادگاهها لمس کرده اند، چرا که زن بوده اند..
باید یادی کنیم از زنانی که یک روز با شعار یا روسری یا توسری و بدحجابی در زیر باتونهای چماقداران رژیم له می شدند و امروز با شعار تفکیک جنسیتی در دانشگاهها مورد تحقیر قرار می گیرند. چرا که زن بوده اند و جنس دوم
باید آور بود از زنانی که با بدنهای کبود و روحی شکسته و درهم در راهروهای بیدادگاههای رژیم ولی فقیه حقوق از دست رفته خویش را مطالبه می کنند. زنانی که هیچگاه صدای آنها شنیده نشده چرا که زن بوده اند و برده.
و باز هم در آستانه این روز باید یاد آور بوداز زنان آزاده سرزمینمان که در بازداشتگاههای رژیم در اتاقهای بازجویی سیلی و لگد و حتی تجاوز بازجویان را به جرم زدن بودن لمس کرده اند. .
و اما در روز جهانی منع خشونت علیه زنان، تمامی زنان قربانی خشونت و زنان دربند ، بار دیگر هم پیمان می شویم که تا رسیدن تمامی زنان آزاده ایران زمین به هویت انسانی و حقوق برابر و لغو هر گونه خشونت علیه زنان همچنان ایستاده ایم و بر این عقیده ایم که در آستانۀ پیروزی قرار داریم.>












سه شنبه های اعتراضی مقابل سفارت ننگین جمهوری اسلامی ایران-استکهلم
روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان 25.نوامبر2014
تاریخ: سه شنبه ,۴ آذر ۱۳۹۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر