۱۳۹۷ اسفند ۲۹, چهارشنبه

پیام تبریک عید نوروز۱۳۹۸ازطرف کانون کنشگرایان ایران ،گروه براندازان

نوروزمان را نوروز کنيم
با برگان بگویید، امن از شبان مجویید
مسلخ به جاست تا هست آئینِ سر براهی

هم ميهنان
در هر کجا که هستيد ، چه در داخل ميهن و چه درغربت ، شاهديد که ميهنمان ايران در چنگال مشتی جانی ، خبيث و بيگانه از مردم گرفتار است. نه سلامتی بر جامعه ، نه آبادانی ای در کشور و نه آبرويی برای ايرانی مانده است. با تحميل فرهنگی آغشته به خرافات و فساد اخلاقی ، فرهنگ گفتار نيک ، پندار نيک و کردار نيک را از ما ايرانيان ربوده اند. منابع مالی کشور و ميوه رنج کار مردمان ايران را صرف متامع شخصی و عقيدتی خود نموده اند : چه برای سرکوب ، چه برای عيش و نوش و چه برای ايجاد آشوب در منطقه و جهان !
در هيچ نوشته ای گنجانده نمیشود ، آنچه از درد و رنج و نابسامانی بر ايران و ايرانی در مدت عمر رژيم ولايت فقيهی جمهوری اسلامی رفته است !
هم ميهن
انتظار فرجی از عالم غيب و يا خوش باوری به خيمه شب بازی های جمهوری اسلامی ، هيچکدامين برازنده و شايسته نيستند. مگر می توان باور نمود که بدون اراده و تلاش تغييری بر حال بوجود آيد ؟ مگر می توان به فريبکارانی که از بدو وجودشان فريب و تزوير را پيشه داشته اند اعتماد نمود ؟ واقعه آتش زدن سينما رکس را بخاطر آوريد که چگونه برای رسيدن به هدفشان صدها انسان را به آتش کشيدند ! وعده های قبل از به قدرت ، و حتی بعد از به قدرت رسيدنشان را بخاطر آوريد. نظامی که ارزشی برای جان آدميزاد - حتی اگر روزی هم خودی بوده باشد – قائل نيست ، قابل اعتماد و قابل تغيير نيست.
هم ميهنان
نوروزی ديگر آمد و ما هنوز در انتظار نوروز ايران هستيم.
جشن نوروز ، یکی از مهمترین و کهن ‌ترین بازمانده نیاکان باستان ما ایرانیان است. با وجود درد و غمی که داريم ، با ياد همه قربانيان حکومت اسلامی و با احترام به بازماندگان آنها اين جشن ملی و ميهنی را پاس می داريم و با برگزاری آن ، به سردمداران جمهوری اسلامی نشان می دهيم که فرهنگ ما آنچيزی که میخواهند بر ما تحميل کنند نيست.
بزرگترين خدمت ما به ميهنمان ، تلاش در راه رهايی و آزادی ايران از چنگال استبداد و فساد حکومت ولايت فقيهی است. نه در انتظار قضا و قدر و نه در توهم اميدی واهی ، بياييم و در اين روزهای ملی و ميهنی همراه با شکوفايی طبيعت ، سال نو خورشيدی را سال « اراده و تلاش » بدانيم و سرنگونی جمهوری اسلامی را به اراده و نيروی خودمان بخواهيم.
از هيچ تلاشی که در اين راه مفيد است نبايد دريغ نمود. ضربه زدن و سست نمودن نظام حاکم برای شتاب دادن به پروسه براندازی خواست خاک و تاريخ ايران از من و شمای ميهن دوست است.
ميهنمان را گرامی بداريم و در راه آزادی ، استقلال و آبادانی اش کوشا باشيم. نوروز همه شما هم ميهنان شاد باد. به اميد نوروز ايران.

زنده باد آزادی / زنده باد ايران
کانون کنشگرايان ايران
دکتر  محمود مراد خانی
Mahmoud Moradkhani
يکم فروردين ماه 1398

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر