۱۳۹۳ فروردین ۲, شنبه

"کنفرانس اسلام شناسی" در برلین توسط فمن ها بهم ریخت



شش سینه برهنه و شلوار های کوتاه به رنگ قرمز روشن و تعداد زیادی چهره های نا باور!
به گزارش مجله بیلد در طی یک میزگرد در تالار قرمز شهر در برلین سه تن از فعالان Femen پنجشنبه شب به روی صحنه یورش بردند. آنها پلاكارهايي در دست داشتند كه روي آن نوشته شده بود: " زنان مسلمان بياييد لخت شويد "

حميد رضا يكي از كاربران فيسبوك در صفحه سپيده دم مينويسد: "اینا میگن بدنِ زن غیرت و ناموسِ مرد نیست، میگن بدنِ زن مال خودشه، دارایی مرد نیست که احساس مالکیت و تعصب روش داشته باشه. حرفشون اینه، وگرنه لخت شدنشون نمادینه، نمیگن لخت شدن تمدنه "

امير يكي ديگر از كاربران نيز مينويسد: " این نوعی اعتراض و مبارزه با کلیت تمامیت خواه دینه ، دین میخواد تو رو هر جور شده به راهی که براش برنامه ریزی کرده ببره و در اون مسیر نگهداره و در کل تمام وجودت رو مسخ کنه تا نتونی آزادانه به چیز دیگه ای فکر کنی چون اگر زیادی فکر کنی و بخوای خودت و هستی رو کشف کنی به ناچار از دین خارج میشی ، اینا میخوان به نوبه خودشون یه تلنگر به هممون بزنن ببینن آیا شما و من هم میتونیم لحظه ای آزاد از هر زنجیر و لباس و پوشش ....... فکر کنیم "

اما علي مخالف است و ميگويد كار اين گروه با انصار حزب الله فرقي ندارد

و رضا عقيده دارد بايد از هر حربه ای باید برای برابری انسانها استفاده کرد.باید قوانین ارتجاعی در مذهب اسلام را به چالش کشید.آسمان سرنگون نمیشه.زمین صعود نخواهد کرد.

مجيد ميگويد : "می تونستند مقاله بنویسند! تراکت پخش کنند در ورودی سالن! تیزر درست کنند! فاصله شون رو حفظ کنند و شعار بدن جلوی ساختمان و... ولی اینکه نظم جلسه رو به هم زدند اون هارو حتی اگر حقی داشته باشند، نا حق جلوه میده! "

و علي نيز مينويسد: دستشان درد نکند! این حضرات ریشو با تمسک به منابع سراسر تناقض مذهبی خود انسان و انسانیت را به تمسخر گرفته اند و اگر کسی از آنها انتقاد کند اگر داخلی باشد به جرم خروج از اسلام تکفیر وکشته میشود و اگر خارجی باشد تهدید و ترور میشود!!!!!!!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر