۱۳۹۳ فروردین ۶, چهارشنبه

پیشنهاد ۷۰۰ میلیونی به مادر ستار بهشتی / سکوت روحانی به منزله تأیید اعمال خلاف قانون است!



من، گوهر عشقی، مادر پیر و داغ‌دار ستار بهشتی، ظلم رفته بر خود و خانواده‌ام را به بارگاه خدای تعالی واگذار می‌کنم و در روز حساب و جزا از تمامی افرادی که می‌توانستند یاور من باشند و نبودند، به درگاه خداوند شکوه و ناله می‌کنم و از حق خود در دادگاه عدل الهی به هیچ عنوان گذشت نمی‌کنم . اگر اراده می‌کردم خون ستارم را معامله کنم، در برابر پیشنهاد “هفتصد میلیون تومانی” سرهنگ ناجا دست و پایم شل می‌شد و کافی بود خواسته آن‌ها را اجابت و در مصاحبه‌ای علنی اعلام کنم: ستار در یک تصادف! کشته شده و خبری از شکنجه و قتل در بازداشت‌گاه نبوده است.

٥ ماه پیش شیرین عبادی در گفت‌وگو با بخش فارسی رادیو بین المللی فرانسه گفت که سکوت روحانی در برابر چنین اعمال خلاف قانون به منزله تأیید آن است.

اين مادر همان ستاری است که در آخرین پست وبلاگش نوشت: "شما اگر از اطلاع رسانی هراس دارید؟ یا ازحکومت کناره گیری کنید! و یا ظلم نکنید. شما بازداشت نکنید، شکنجه ندهید، سلاخی نکنید تا اطلاع رسانی هم نشود. در غیر این صورت نه تنها اطلاع رسانی می شود بلکه به زودی بساط ظلم شما برسرتان فرو خواهد ریخت. اطلاع رسانی از وضعیت هر انسان در حال ظلم وستم کشیدن وظیفه تک تک افراد یک جامعه است، وهرکس در این کار کوتاهی کند به خود وبه وجدان خود خیانت کرده است!... اگر شعار شما این است که ما بازداشت می کنیم، شکنجه می دهیم. شما سکوت کنید! شما اطلاع رسانی نکنید! شعار ما هم این است. پابه میدان گذاشتیم در این مبارزه یا از قفس تن رهایی می يابيم يا قفس ظلم شما را در هم خواهيم شكست

۱ نظر:

  1. درود بر شرفت تو مادر ستار نیستی تو ماد رایران هستی تو گوهر ایران هستی خاک پایت را می بوسم مادرم

    پاسخحذف