دادگاه مأمور انتظامی متهم به قتل ستار بهشتی، وبلاگ‌نویسی که در زندان جان خود را از دست داد، سه‌شنبه  ۱۹ فروردین ۹۳ برگزار می‌شود اما پدر و مادر ستار بهشتی در اعتراض به روند رسیدگی به این پرونده در جلسه دادگاه شرکت نمی‌کنند.
ستار بهشتی کارگر وبلاگ‌نویسی که در آبان‌ماه ۹۱ در بازداشتگاه پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی (فتا) کشته شد.
ستار بهشتی کارگر وبلاگ‌نویسی که در آبان‌ماه ۹۱ در بازداشتگاه پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی (فتا) کشته شد.
 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گیتی پورفاضل وکیل مدافع خانواده ستار بهشتی گفت: «اولیای دم ستار بهشتی معتقد به عمدی بودن قتل فرزندشان هستند و با توجه به اینکه قصد دریافت دیه ندارند در جلسه دادگاهی که ۱۹ فروردین برگزار می‌شود شرکت نخواهند کرد.»
ستار بهشتی کارگر وبلاگ‌نویسی بود که در آبان‌ماه ۹۱ در بازداشتگاه پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی (فتا) کشته شد.
پرونده مرگ ستار بهشتی پس از یک دوره دورانی رسیدگی قضائی منجر به صدور کیفرخواست با اتهام قتل شبه‌عمد برای یکی از ماموران پلیس فتا شد، ولی با اعتراض وکیل‌ خانواده ستار بهشتی پرونده به دادگاه عمومی فرستاده شد و این دادگاه در نهایت نظر دادستانی مبنی بر شبه‌عمد بودن قتل ستار بهشتی را تأیید کرد.
گیتی پورفاضل با اعلام انصراف موکلانش از پیگیری پرونده با اتهام قتل شبه عمد، گفت: «بازپرس معتقد بود که قاتل انگیزه قتل نداشته و ضرباتی که به ستار بهشتی وارد کرده کشنده نبوده است در حالی که ضربات وارد شده به او سبب خون‌ریزی ریه، کبد و زیر پروانه مغز او شده بود و در اثر همین خون‌ریزی و نرسیدن اکسیژن لازم به این ارگان‌ها، وی فوت کرده است.»