۱۳۹۳ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

حضور جمشید مشایخی به همراه ۳۰ هنرمند دیگر در دادسرای امور جنایی تهران برای نجات جان ریحانه جباری





روز گذشته دوشنبه جلسه صلح وسازش در دادرسرای امور جنایی تهران برگزار شد.

حدود سی نفر از ، هنرمندان در جلسه صلح و سازش در جلسه حضور داشتند از جمله آقایان جمشید مشایخی، بهزاد فراهانی و کیانیان حضور داشتند.

در این جلسه خانواده مقتول نیز حضور داشته و به صورت محترمانه ای با حاضرین برخورد کردند. در ابتدای جلسه فضا ناامیدکننده بود ولی با صحبت هایی که در آنجا صورت گرفت، بسیاری از حاضرین امیدوار به نجات ریحانه جباری شدند.

اما نکته مهم این است که خانواده محترم مقتول سربندی هنوز اعلام رضایت نکرده اند. ریحانه جباری نیز از زندان به اجرای احکام آمده بود و شخصا از خانواده مقتول تقاضای بخشش کرد.

آقای عبدالصمد خرمشاهی وکیل ریحانه بسیار به رضایت اولیای دم امیدوار است و می‌گوید: «من فکر می‌کنم در یک جمع‌بندی کلی در جلسه بعدی که برگزار خواهد شد، نگاه اولیای دم و خواسته آنها متفاوت با این جلسه باشد و من شخصا به صلح و سازش و مختومه‌شدن پرونده با مسالمت امیدوار شدم و از این بابت خوشحال هستم».

این جلسه با همت و پیشنهاد رییس اجرای احکام برگزار شد.

آقای رضا کیانیان در این جلسه صحبت های بسیار خوبی را مطرح کرده و خواستار بخشش شدند.

ما امیدواریم که مادر و سه فرزند مقتول به زودی در اجرای احکام حاضر شوند و جان ریجانه را به او ببخشند.

در این جلسه جمشید مشایخی، رضا کیانیان، بهاره رهنما ، بهزارد فراهانی، رویا تیموریان، رخشان بنی اعتماد و علیرضا حیدری به همراه دهها نفر دیگر از هنرمندان و ورزشکاران حضور داشتند.

جلسه برای همه کسانی که آنجا بودند امیدوارکننده بود. امیدواریم که این موضوع ختم به خیر شود و ریحانه جباری از مرگ نجات یابد.

لحظات می گذرد و ما همچنان چشم انتظار بخششیم. مطمن هستیم که رضایت خانواده مقتول می تواند آثار بسیار مثبتی بر کاهش خشونت در جامعه و ارتقای مدارا داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر