۱۳۹۳ فروردین ۳۱, یکشنبه

تجمع اعتراضی خانواده های زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ اوین



دنبال حمله وحشیانه سرکوبگران رژیم اسلامی به بند ٣٥٠ اوین، و ضرب و شتم ٣٢ نفر از زندانیان دربند و انتقال آنان به بند های انفرادی ٢٤٠ ، خانواده های آنان از ساعت ١٠ تا ١١.٣٠ در مقابل دادسرای بازار تجمعی اعتراضی برپا کردند. در این تجمع اعتراضی خانواده های زندانیان سیاسی که نگران وضع فرزندانشان بودند با در دست داشتن پلاکارد و خواست آزادی زندانیان سیاسی، اعتراض خود را به این حمله وحشیانه اعلام کردند.
زیر فشار این حرکت اعتراض و وحشت از گسترش بیشتر آن مهدی خدابخشی دادیار ناظر زندان اوین بیشرمانه خود را به بی اطلاعی زده و وعده رسیدگی به اتقاق جنایتکارانه ای که در بند ٣٥٠ اوین افتاده است را میدهد.
قبلا نیز اسماعیلی رئیس سازمان زندانهای جمهوری اسلامی چنین حمله وحشیانه ای را به زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ اوین کلا تکذیب کرد.
خانواده های زندانیان سیاسی خواهان تماس فوری با عزیزان خود که بند های انفرادی ٢٤٠ انتقال یافته اند و آزادی فوری همه زندانیان سیاسی از زندان هستند.
بنا بر خبر تماس تلفنی با بند ٣٥٠ همچنان مختل است. خانواده های زندانیان سیاسی که نگران حال عزیزان خود بوده و روز گذشته برای ملاقات رفته بودند، به آنها اجازه ملاقات داده نشده است.
زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ اوین و زندانیان انتقال یافته از این زندان به بند ٢٤٠ به حمایت فوری ما نیاز دارند، به هر شکلی که میتوانیم آنان را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار دهیم. اخبار زندانهای رژیم اسلامی و اعتراضات زندانیان سیاسی و خانواده هایشان را وسیعا پخش کنیم.
در کنار زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ و خانواده های زندانیان سیاسی بایستیم و برخواستهای فوری و اضطراری زیر تاکید کنیم:
- عاملین و آمرین حمله به بند ٣٥٠ اوین باید به مردم معرفی و مورد پیگرد قرار گیرند.
-٣٢ زندانی سیاسی ای که بند های انفرادی ٢٤٠ اوین انتقال یافته اند، باید فورا به میان همبندانشان در بند ٣٥٠ بازگردانده شوند و مورد مداوا و درمان قرار گیرند.
- در جریان حمله جنایتکارانه رژیم اسلامی به بند ٣٥٠، زندانیان سیاسی خسارت مالی دیده اند و باید این خسارت به آنان پرداخت شود.
- خانواده های زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ اوین در نگرانی بسر میبرند و باید امکان ملاقات فوری با عزیزانشان را داشته باشند.
- خواستار اعزام بازرسین بین المللی به ایران و بازدید از بند ٣٥٠ اوین و پیگیری حمله ددمنشانه رژیم اسلامی به زندان اوین شویم. و فشار بیاوریم که این عمل جنایتکارانه رژیم اسلامی با محکومیت جهانی روبرو شود.
همه کارگران زندان و زندانیان سیاسی باید فورا از زندان آزاد شوند.
اسامی زندانیان سیاسی منتقل شده به انفرادی ٢٤٠ اوین به شرح زیر است:
عبدالفتاح سلطانی، محمدامین هادوی، محمد صدیق کبودوند، محمد داوری، هوتن دولتی، مهدی خدایی، بهزاد عرب گل، مصطفی ریسمان باف، مصطفی عبدی، علامرضا خسروی، ابوالقاسم فولادوند، مهرداد آهن خواه، سهیل عربی، رضا اکبری منفرد، امیر دوربین قاضیانی، اسدالله هادی، اسدالله اسدی، مجید اسدی، بهنام ابراهیم زاده، سعید متین پور، سهیل بابادی، سروش ثابت، علی عسگری، داور حسینی وجدان، سعید حایری، سمکو خلقتی، یاشار دارالشفاء، رضا همیاری، محمد شجاعی، امیر رضازاده
اسامی برخی از زخمی شده‌های یورش وحشیانه رژیم اسلامی به بند ۳۵۰ اوین به شرح زیر است:
کامیار ثابت صنعتی: حمله قلبی انتقال به سی‌سی‌یو، امید بهروزی: پارگی عروق دست – انتقال به بیمارستان طالقانی، اسماعیل برزگری: شکستگی قفسه سینه. انتقال به بیمارستان طالقانی، اکبر امینی ارمکی: شکستگی سر و خونریزی، سروش ثابت: شکستگی سر، سیامک قادری: تورم و کبودی دست و پا، غلامرضا خسروی: خونریزی دست و صورت، اسدالله هادی: حمله قلبی و خونریزی، رضا اکبری منفرد: خونریزی، ابولقاسم فولادوند: خونریزی، یاشار دارالشفاء: تورم و کبودی، علیرضا رجایی: تورم و کبودی دست، عماد بهاور: خونریزی و تورم و کبودی دست، حسین رونقی ملکی: جراحت دست و سر، قربان بهزادیان نژاد: جراحت دست، سیمکو خلقتی: جراحت و خونریزی، بهنام ابراهیم زاده: خونریزی دست و پا
دولت روحانی و دستگاه قضائی و سران جمهوری اسلامی مسئول این حمله وحشیانه به زندانیان هستند و باید به خانواده زندانیان و مردم ایران پاسخگو باشند. این توحش حكومت اسلامی از جانب هر انسان آزادیخواهی محكوم است و باید حكومت و سران آن را برای پذیرش مسئولیت در قبال امنیت و سلامت زندانیان و پاسخ دادن به خواست آنان زیر فشار گذاشت.
٣٠ فروردین ٩٣، ١٩ آپریل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر