۱۳۹۳ فروردین ۲۲, جمعه

مردی «به دلیل مشکلات مالی» همسر و دو دخترش را کشت


مردی اهل یکی از روستاهای شهرستان استهبان استان فارس با اسلحه، همسر و دو دختر «کم توان ذهنی‌اش» را به قتل رساند.
به گزارش روزنامه «جام جم»، این مرد که نامش فاش نشده، پس از بازداشت گفته که «به دلیل مشکلات مالی و شرایط روحی نامناسب دیگر قادر به نگهداری از دخترانش نبود، بنابراین تصمیم گرفته به زندگی آن‌ها و سپس زندگی خودش پایان دهد.»
بر پایه این گزارش در عصر یکی از روزهای فروردین ۱۳۹۳«مادر برای درست کردن شام همراه دخترش معصومه به خانه بازگشتند و قرار شد زهرا (دختر دیگر) نیز همراه برادرش به آن‌ها ملحق شوند. مادر به آشپزخانه رفت و معصومه کنج اتاق نشسته و با عروسک هایش بازی می‌کرد. هنوز ساعتی نگذشته بود که در ورودی خانه باز شد و با صدای فریادهای معصومه زن متوجه حضور شوهرش در خانه شد. ناگهان دلشوره عجیبی وجودش را فرا گرفت. پختن غذا را نیمه‌کاره رها کرده و به اتاق نشیمن آمد. شوهرش را دید که سلاح شکاری در دست دارد و به معصومه که به آرامی نگاهش می‌کند، خیره شده است. زن با دیدن این صحنه وحشت کرد، اما شوهرش تصمیم نهایی را گرفته بود و می‌خواست به زندگی فرزندشان پایان دهد.»
این گزارش می‌افزاید: «مادر خواست همسایه‌ها و خانواده شوهرش را صدا بزند، اما گلوله‌ای از سلاح شوهر به سوی او شلیک شد. معصومه وحشت کرده و می‌گریست. پدر این بار سلاح را به سمت دخترش گرفت و شلیک کرد. مادر در حالی که زخمی بود خود را مقابل فرزندش انداخت تا او را نجات دهد، اما بی‌فایده بود، شوهرش گلوله‌ای به وی و چند تیر دیگر به دخترش شلیک کرد و هر دو بی‌حرکت کناری افتادند.»
این گزارش ادامه می‌دهد: «پدر در حالی که مسلح بود، سراسیمه از خانه خارج شد و به زور وارد خانه پدری‌اش شد و جز زهرا، هر که را درخانه مانده بود با زور و تهدید سلاح بیرون انداخت. خانواده‌اش سعی می‌کردند سلاح را از او بگیرند که بی‌فایده بود. در خانه را قفل کرد و از پله‌ها بالا رفت و وارد اتاق شد و به دیگر فرزندش نیز شلیک و سراسیمه خانه را ترک کرد. در پی این حادثه ماموران متوجه شدند قاتل قصد خروج از شهر را دارد، بنابراین راه‌های ورودی و خروجی به شهر را زیر نظر گرفته و او را دستگیر کردند.»
بر پایه این گزارش در پی اعتراف متهم، او با دستور قضایی در بازداشت است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر