۱۳۹۳ فروردین ۱۵, جمعه

موج ترور هموطنان بلوچ توسط رژيم ايران




طی روزهای گذشته موجی از ترور هموطنان بلوچ در استان سيستان و بلوچستان را فراگرفته است. از روز دهم فروردين تا کنون چهار تن از روحانيان اهل تسنن، ريش سفيدان و جوانان هموطن بلوچ قربانی ترور نيروی اطلاعاتی و امنيتی رژيم شده اند. تا کنون 3تن از آنها جان باخته و يک نفر در بيمارستان در حال کما به سر می برد. به گفته شاهدان و منابع موثق، ترورها توسط تيمهای ترور وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران صورت می گيرد
بنا به گزارشهای دريافتی، اسامی و مشخصات افرادی که در چند روز گذشته ترور شده اند عبارتند از: روز يکشنبه ۱۰ فروردين مولوی عبدالله باجی زهی در منطقه شير آباد زاهدان مورد تهاجم قرار گرفت و مهاجمين با شليک ۴ گلوله به سرش در دم او را به قتل رساندند.
روز يکشنبه ۱۰ فروردين دو تن با نام فاميلی شاهوزهی هدف رگبار گلوله قرار گرفتند و هر دو جان باختند آنها ۳۴ و ۴۰ ساله بودند و. در خيابان جام جم زاهدان ترور شدند.
روز دوشنبه ۱۱ فروردين مراد کهرازهی ۴۵ ساله در شهر زاهدان هدف ۸ گلوله قرار گرفت که به شدت زخمی شد و به حال کوما فرو رفت او در حال حاضر در بيمارستان خاتم زاهدان بستری می باشد.
روز سه شنبه ۱۲ فروردين ، خداداد نارويی ۶۰ ساله از ريش سفيدان و معتمدان شهر بزمان از توابع ايرانشهر هدف رگبار گلوله قرار گرفت و جان باخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر